Menü
İletişim
444 48 83info@gidatarim.edu.tr

Akademik Personel

Doç. Dr.
Hatice Deniz GÜNAYDIN
Eğitim Bilgileri
DoktoraPsikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (Necmettin Erbakan Üniversitesi)
Yüksek LisansPsikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (Selçuk Üniversitesi)
LisansTıp Fakültesi (Selçuk Üniversitesi)
Çalışma Alanları
REBT (Akılcı Duygusal Terapi), Bilişsel Davranışçı Terapi, Şema Terapi, Sistemik Aile Terapisi, Sistemik Çocuk ve Ergen Terapisi, Sistemik Terapi Süpervizyonu
Biyografi

1993 yılında Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden mezun oldu. 1993-2015 yılları arasında Sağlık Bakanlığı’nda hekim olarak çalıştı. Yüksek lisans eğitimini Psikolojik Danışma ve Rehberlik alanında Selçuk Üniversitesi’nde, doktora çalışmasını Necmettin Erbakan Üniversitesi’nde tamamladı. 2019 yılında Konya Gıda ve Tarım Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde öğretim üyesi olarak göreve başladı. 2022 yılında doçent unvanı aldı. Avrupa Aile Terapisi Derneği (EFTA), Amerikan Psikoloji Derneği (APA), IF-Weinheim Aile Terapisi Enstitüsü (Almanya) üyelikleri bulunmaktadır.

Yayınlar ve Makaleler

Günaydin, H. D. (2022). Marital Satisfaction in Relation to Big Five, Punitiveness, Unrelenting Standard and Self-Compassion. The American Journal of Family Therapy, 50(1), 94-112. https://doi.org/10.1080/01926187.2021.2021830

Günaydın, H.D. (2021). The impact of social problem skills on academic motivation by means of Covid-19 fear. Current Psychology, 1-10. https://doi.org/10.1007/s12144-021-01665-z

Günaydin, H.D. (2021). Impacts of Personality on Job Performance Through COVID-19 Fear and Intention to Quit. Psychological reports, 124(6), 2739-2760. https://doi.org/10.1177/00332941211040433

Günaydın, H.D. (2021). Personality Traits, Gender, Frequency of Internet Use as Predictors of Turkish Teenagers’ Internet Addiction. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 20(4), 44-52.

Günaydın, H. D., Türker, A. V., Dolu, F. N., Özkan, İ., Gürdil Birinci, G., Demirkan, M., Ulusan, D. Z. & Özçelik, A. N. (2022). Sense of family belonging and academic motivation of university students during the COVID-19 Pandemic. Turkish Studies – Education, 17(6), 1505-1522. https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.64908

Günaydin, H. D. (2021). Evaluation of COVID-19 Fear, Intention to Quit Job and Job Performance in Terms of Various Variables. Turkish Studies – Economy, 16(2), 839-853. https://dx.doi.org/10.47644/TurkishStudies.49153

Günaydin, H. D. & Akaroğlu, G. (2022) Aile Yılmazlığı Kavramına Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması [A Systematic Review Study on the Concept of Family Resilience]. Ekev Akademi Dergisi, 26(90), 93-104.

Akdeniz, S., Ahçi, G. Z, Harmancı, H., & Günaydin, H. D. (2020). Boyun Eğici Merhamet Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanarak Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi [Investigation of the Psychometric Properties of the Submissive Compassion Scale by Adapting it to Turkish Culture]. Ekev Akademi Dergisi, 24(84), 575-584.

Günaydın, H. D. (2022). Impacts of Stress Coping Approaches on Covid-19 Anxiety: A Sample of Turkish Medical School Students. International Journal of Psychological Studies, 14(1), 1-15.

Günaydın, H. D. (2022). Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Problem Çözme, Covid-19 Korkusu ve Akademik Motivasyon Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi [Evaluation of University Students' Social Problem Solving, Covid-19 Fear and Academic Motivation Levels in Terms of Various Variables]. Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 5(2), 271-290.

Günaydın, H. D. (2020). Psikolojik Danışmanların ve Danışman Adaylarının Erken Dönem Uyum Bozucu Şemalarının Danışma Öncesi ve Sürekli Kaygı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi [Investigation of the effect of early maladaptive schemas of psychological counselors and counselor candidates on state and trait anxiety levels]. The Journal of Academic Social Science Studies, 13(79), 469-482.

Erişilebilirlik

Seslendirme

Metinleri sesli okuma

Yüksek Karşıtlık

Koyu tema aktif et

Solgunluk

Renkleri gri tonlarına çevir

Büyük Metin

Yazı boyutunu büyüt

Okuma Maskesi

Odaklanmayı artır

Okuma Klavuzu

Yatay okuma çizgisi