Menü
İletişim
444 48 83info@gidatarim.edu.tr

Akademik Personel

Prof. Dr.
Mehmet ETLİOĞLU
Eğitim Bilgileri
Doktoraİşletme (Selçuk Üniversitesi)
Yüksek Lisansİşletme (KTO Karatay Üniversitesi)
Lisansİşletme (Anadolu Üniversitesi)
Çalışma Alanları
Postmodern Pazarlama, Mobil Pazarlama, Sosyal Medya Pazarlama, E-ticaret, Tüketici Davranışları, Marka, Blockchain Pazarlama Uygulamaları, Kitle Kaynak Kullanımı (Crowdsourcing)
Biyografi

1969 Şereflikoçhisar/Ankara doğumlu olan Dr. Öğretim Üyesi Mehmet ETLİOĞLU, Lisans eğitimini Anadolu Ünversitesi İşletme, Doktora eğitimini Selçuk Üniversitesi İşletme Bölümlerinde tamamlamıştır. Evli ve 2 çocuk babasıdır. Postmodern Pazarlama, Mobil Pazarlama, Sosyal Medya Pazarlama, E-ticaret, Tüketici Davranışları, Marka, Blockchain Pazarlama Uygulamaları ve Kitle Kaynak Kullanımı (Crowdsourcing) üzerine çalışmaları mevcuttur.

Yayınlar ve Makaleler

Özyürek, H. ve Etlioğlu, M. (2021). “İşletmeler İçin Blockchain” İstanbul: Efe Akademi Yayınevi. ISBN: 978-625-8496-89-5.

Gedik, H., Etlioğlu, M. ve Baş, D. “Sosyal Medya Pazarlama ve Sürdürülebilirlik Metrikleri” Social Science Studies Journal. 20.11.2017. Cilt:3., Sayı:6, Sayfa:966-980. Doi Number: http://dx.doi.org/10.26449/sssj.137. ISSN: 2587-1587.

Tellioğlu, S. ve Etlioğlu, M. (2019). Herşey Dahil Otellerdeki Satınalma Yöneticilerinin Satınalma Davranışlarını ve Kararlarını Etkileyen Faktörler. Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi (sbedergi). Haziran 2019. Yıl: 3, Sayı: 4, Sayfa:132-149. ISSN: 2602 – 4306.

Etlioğlu, M. (2021). “Crowdsourcing and Behaviour of Participant in Social Media Marketing”. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Aralık 2021. Cilt: 9, Sayı: 6, Sayfa: 1819 – 1835. https://doi.org/10.18506/anemon.1003058

Etlioğlu, M. (2021). “Blokzincir Tabanlı Sosyal Medya Pazarlama”. Alanya Akademik Bakış Dergisi. Mayıs 2022. Cilt:6, Sayı: 2, Sayfa: 2117-2138. Doi: 10.29023/alanyaakademik.1020234.

Etlioğlu, M. (2020). Özel Markalı Ürünler (Market Markaları). R. Altunışık, B. Zengin ve Y. Yıldırım (Editörler), Marka Külliyatı (1. Baskı) içinde (665-693). Ankara: Nobel Yayınları. ISBN : 978-625-439-026-5.

Etlioğlu, M. (2021). Turizmde Değişen Tüketici Davranışlarının İşletmelerin Pazarlama Kararlarına Etkisi. Tellioğlu, S. (Editör), Turizm Sektöründe Güncel Sorunlar ve Yeni Trendler (1. Baskı) içinde (127-162). Ankara: ASOS Yayınları.

Etlioğlu, M. (2021). İşletmelerde Rekabet Stratejilerinin DEMATEL Yöntemi ile Analizi. Vatansever K. (Editör), İşletme Araştırmalarında Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri: Örnek uygulamalar (1. Baskı) içinde (53-82). Ankara: Detay Yayıncılık.

Etlioğlu, M. (2022). Gelecekte Pazarlama ve Pazarlama Yönetimi. Kara, A.U ve Boztoprak, H. (Editörler). Gelecekte Yönetim (1. Baskı) içinde. Ankara: Nobel Yayınları.

Etlioğlu, M. (2022). İçerikler ve İçerik Pazarlaması. Etlioğlu, M. (Editör). Pazarlamada Dijital Dönüşüm. (1. Baskı) içinde. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. ISBN: 978-625-433-596-9.

Tekin, M., İnce, H., Etlioğlu, M., Koyuncuoğlu, Ö ve Tekin, E. (2019). “A Study About Affecting Factors of Development of E-Commerce” The International Symposium For Production Research 2018 (ISPR 2018). Vienna University of Technology. 28-31 Ağustos 2018-Viyana-Avusturya.Sayfa:625-642. https://doi.org/ 10. 1007/978 -3-319-92267-6_52. Springer Nature Switzerland AG.2019.

Erişilebilirlik

Seslendirme

Metinleri sesli okuma

Yüksek Karşıtlık

Koyu tema aktif et

Solgunluk

Renkleri gri tonlarına çevir

Büyük Metin

Yazı boyutunu büyüt

Okuma Maskesi

Odaklanmayı artır

Okuma Klavuzu

Yatay okuma çizgisi